poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Wielkanoc...

Witam.
Już dawno nic nie publikowałam...
Czasami życie płata różne figle,
mniej lub bardziej przyjemne :)
Ale śledziłam ulubione blogi
i zabawy craftowe.
Jak zwykle zachwycałam się Waszymi zdolnościami
i pomysłami...
Dziś postanowiłam i ja pokazać
jedną z dekoracji
jaką udało mi się stworzyć na Wielkanoc :)




Styropianowa kurka potraktowana została gesso
i kolorowymi mgiełkami :)
Wykorzystałam również 
resztki koronkowych serwetek, gazę,piórka i...
sami zobaczcie :)
Kurka frunie na wyzwania

Przesyłam świąteczne pozdrowienia
i dziękuję za wszystkie komentarze!

16 komentarzy:

  1. Cudna kurka !! Prześliczne kolorki! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pozdrawiam i lecę na wyzwanie o którym przypomniałaś ;)

      Usuń
  2. Twoja kurka idealnie pasuje do wyzwania na blogu ScrapAndMe https://blogscrapandme.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-30-paleta-kolorow.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurka! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kura, fajne połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że się spodobała 😊 dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Wow, piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kura, piękne kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam ciepło Madziu!

      Usuń
  7. Fajna kurka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń