piątek, 27 stycznia 2017

Serduszko na różowo :)

Witam.
W grudniu zostałam wyróżniona 
Cieszę się ,że kolejny raz moje prace 
zostały zauważone i docenione.
Jest mi niezmiernie miło gościć na stronie 
Altair Art prezentując swoje hobby.
Najczęściej kleję kartki okolicznościowe.
Jednak udało się popełnić album, notes 
czy exploding box.
W tym roku zamierzam 
bawić się mediami...
Trzymajcie kciuki za sukces!
Dziś prezentuję kolejne serduszko.



Serduszko zgłaszam na wyzwanie
It's just fun


Misz masz


Pozdrawiam wszystkich zaglądających
i dziękuję za zostawione komentarze :)

18 komentarzy:

  1. Piękne serce, takie romantyczne :) Czy ono się otwiera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz 😊 serce w formie zawieszki bądź magnesu 😉 może kolejne będzie otwierane?

      Usuń
  2. przepiękne serce :) dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Ciebie sercowo.... Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne serduszko, wszystko razem pięknie skomponowane i jeszcze motylki latają:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, miło Cię poznać, dziękuję za odwiedzinki u mnie i ciepłe słowa, ja również jestem zachwycona Twoimi pracami, są bardzo staranne, ślicznie skomponowane, widać że tworzysz je całym sercem. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:-))) Serdeczne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁 cieszę się, że moje prace przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam i na pewno odwiedzę😊

      Usuń
  6. Przepięknie i bardzo romantycznie! Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to serduszko, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. stunning card and beautiful details! thank you for playing along with us at AltairArt for Fan of the Month!

    OdpowiedzUsuń