wtorek, 6 lutego 2018

Serca dwa...

Witam :)
Walentynki, walentynki,
dla chłopczyka i dziewczynki...
Trochę nietypowa ta moja WALENTYNKA :)
Ale odbiorca był zadowolony...


Kartkę pokryłam warstwą gesso.
Później trochę popsikałam mgiełkami, 
trochę pomalowałam farbkami.
przykleiłam resztki papierów, całość pochlapałam ...
No i oczywiście dopieściłam serduszkami :)
I mam swoją walentynkę!

Pracę zgłaszam na wyzwania
it's just fun
linia: warstwy-tekturka-serce


Dziękuję za każde miłe słowo :)
One bardzo budują :)
Pozdrawiam!

44 komentarze:

  1. Świetny wpis! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa i romantyczna walentynka
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra wpis. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis. Podobają mi się te kolory.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's juf fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, super że nie postawiłam na czerwony i różowy, wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna praca , cudne kolory i kompozycja wpisu :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i niebanalna walentynka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa Walentynka. Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wpis, świetne kolory, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że nie jest różowa 😁 Podobają mi się chlapania i ciapania.

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna, bardzo oryginalna walentynka

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis . Dziękuję za udział w zabawie It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis. I te kolory takie nietypowe. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Typowa, czy nie typowa- piękna jest ta Walentynka! I najważniejsze, że adresat zadowolony! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń