niedziela, 10 września 2017

Art Journalowy taniec...

Witam wszystkich serdecznie!
Dziś gościnnie na blogu ArtJournaLove
z wpisem dedykowanym wszystkim,
którzy lubią taniec :)






W poszukiwaniach scrapbokingowych 
mogę stwierdzić,że wpisy art jurnalowe 
są mi bardzo bliskie :)
Można malować, chlapać, naklejać,
pisać i dekorować 
jak się chce i czuje!
Za tę swobodę bardzo je  lubię :)
Tak więc spodziewajcie się jeszcze 
moich zapisków...
Dziękuję za wszystkie komentarze-
 są bardzo motywujące :)
Pozdrawiam niedzielnie!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 to moje pierwsze kroki w art Journalach 😉

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam art journal i sporo go u mnie. Świetny wpis, energetyczny jak taniec i treściwy!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ja dopiero się uczę i szukam inspiracji artjournalowych... 😉 pozdrawiam!

      Usuń