czwartek, 12 maja 2016

Zakręcona...kolorowa...

Witam :)
Dziś tak trochę nietypowo...
Zachęcona świetnymi inspiracjami DT
postanowiłam i ja
zakręcić się jak
Reni Jusis...
W teledysku zakręciły mnie przede wszystkim
barwy: żywe, mocne, kontrastowe...
Wszystko jest temperamentne, szybkie...
I mój tag powstał
kolorowy, pochlapany, pomieszany....
no i nutki- jako symbol muzycznej niespodzianki :)



 Dodatkowo zakręciłam kilka kwiatków
 i biało-niebieski sznurek...
Posyłam to szaleństwo na wyzwanie AltairArt

Pozdrawiam wszystkich!

4 komentarze:

  1. Świetna interpretacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu ZAKRĘCONA na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zakręcony tag!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "Zakręcona" Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa interpretacja! Fajnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to mnie zakręciłaś....
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń